sâmbătă, 30 martie 2013

Make up :x

Heey, dupa cum bine v-am promis ...  o sa postez un machiaj facut de mine  ... si ce produse am folosit :* .. pas cu pas :*






Pentru inceput mi-am demacheat tenul cu un demacheant de la L'oreal  dupa care am aplicat un primer pentru fond de ten de la too faced 
Dupa care am aplicat fond-ul de ten :

(Dupa parerea mea , este un fond de ten foarte bun , acopera foarte bine si rezista foarte mult.)

La sprancene am folosit prima nuanta din trusa Fate of flower pentru sprancene  . ( Chiar daca nu este un brand foarte cunoscut , eu sunt foarte multumita de ea ) 

Pentru a persista fardul pe pleoapa si a fi m-ai pigmentant am folosit primerul pentru fard de la too faced .





Dupa ce am aplicat fardul , am aplicat tusul de ochii albastru de la Oriflame

Am aplicat foarte putin mascara de la Ruby Rose culoarea albastru pe genele inferioare
iar pe cele exterioare am aplicat mascara negru de la Eveline 


Pentru a avea un aspect m-ai placut si cat m-ai natural , zic eu , am aplicat creion alb de la Ada 

 Am preferat sa aplica pudra compacta la sfarsit 

Iar dupa am aplicat pe pometi perle autobrozante pentru un aspect cat m-ai placut 
Dupa care am aplicat un ruj de culoare rosie de la Avon !


...imi cer scuze pentru claritatea slaba a pozelor , dar camera mea digitala nu este foarte buna , iar atunci am preferat sa fac pozele cu telefonul , nici asa nu au iesit foarte bine de aceea am preferat la produse sa le caut imaginea  pe internet pentru a putea le intelege mai bine . 


Bye Bye and Pussy :*:*:*:*:*:*:*:* !




Un comentariu:

  1. Andreea scumpa, Te-am Nominalizat la ceva duuuulce :* : http://anytagyosmakeup.blogspot.ro/2013/04/super-sweet-blogging-award.html. Mi-ar face placere sa raspunzi provocarii :)

    RăspundețiȘtergere